19 Kasım 2012 Pazartesi

Polis son anda yetişmeseydi!

AHT MUHABİRİ NEŞET KARADAĞ'IN HABERİ Adana'da boşandığı eşinin, kızını ABD'ye kaçırması üzerine çalıştığı işyerinde sinir krizi geçiren 31 yaşındaki Z.İ. pencereden atlayarak ölmek istedi. Son anda gelen polis, genç kadını elinden çekip ölümden kurtardı.  GÖRÜNTÜLER İÇİN TIKLAYINIZ... Z.İ., iddiaya göre 11 yıl boyunca yaşadığı ABD'de eşiyle anlaşamayınca boşandı. Z.İ., kızıyla birlikte Türkiye'ye döndü. İddiaya göre kısa süre önce eski eşinin Türkiye'ye gelip görmek için aldığı kızını ABD'ye kaçırması üzerine Z.İ. bunalıma girdi. Psikolojik tedavi görmeye başlayan Z.İ. geçen hafta İnönü Caddesi'ndeki Özekici Apartmanın 3. katındaki bir işyerinde sekreter olarak çalışmaya başladı. Önceki gün Z.İ. akşam saatlerinde cep telefonuyla görüştükten sonra sinir krizi geçirdi. Büroda patronu olduğu halde yüzlerce kişinin gelip geçtiği yola bakan pencereden sarkan kadın, atlamak istedi. Pencere pancuruna basan kadın, "Kendimi aşağıya atacağım, ölmek istiyorum" diye bağırmaya başladı. POLİS KURTARDI Sekreterinin intihara teşebbüs etmesi üzerine şoka giren adı öğrenilemeyen işyeri sahibi, cep telefonuyla 155 Polis İmdat hattını aradı. Kısa sürede polisler olay yerine geldi. Bu sırada, aşağı katlardaki diş hekimi ve kuaförde çalışan işçiler de genç kadını intihardan vazgeçirmeye çalıştı. Büroya gelen polislerden biri, kadını kolundan tutup yukarı çekerek ölümden kurtardı. Ağlamaya başlayan Z.İ. hastaneye götürüldü. Sakinleştirici iğne yapılan Z.İ. polis merkezine götürüldü. "TEDAVİ GÖRÜYORUM"ABD'de yaşarken eşinden ayrılıp Türkiye'ye kesin dönüş yaptığını belirten Z.İ., "Boşanmam ve eski eşimin kızımı götürmesi üzerine psikolojim bozuldu. Tedavi görüyorum. Olay günü de patronumla tartıştım. O an kendimi kaybetmişim" dedi. Genç kadın, patronu ile neden tartıştığı konusunda ise polise bilgi vermedi. "ANNESİ EVDEN KOVMUŞ" Bu ifade üzerine Z.İ.'nin ismi açıklanmayan patronu da polis merkezine götürüldü. Z.İ.'nin yanında 2 gündür çalıştığını söyleyen patronu, "Bana söylediğine göre eşi, kızını ABD'ye kaçırmış. Psikolojisi bozuktu. Tedavi gördüğünü söyledi. Olay günü de annesi aramış ?Neden boşandın' diye kızına kızıp, eve gelme demiş. Bu yüzden bir anda çıldırır gibi oldu. Aniden oturduğu yerden kalkıp açık pencere aramaya başladı. Açık olan yola bakan pencereden aşağıya sarktı. O an korktum. Polisi aradım. Yardım etmek istedim. Ama, ?Düşerse, suçlu duruma düşerim' diye düşünerek polisi aramayı uygun gördüm. Allah'tan polis erken gelip kurtardı. Kendisiyle bir sorunumuz olmadı" dedi. Z.İ. evine bırakılırken, patronu ise serbest bırakıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder