19 Kasım 2012 Pazartesi

Erdoğan Birand için gece yarısı Eyüp Sultan'da dua etti

Can Dündar'ın kaleme aldığı Mehmet Ali Birand'ın hayatının anlatıldığı "Birand: Bir Ömür, Ardına Bakmadan" isimli kitapta Başbakan Erdoğan'la ilgili çok ilginç bir ayrıntı yer alıyor. Kitapta Birand'ın pankreas kanseri olduğu dönemde Erdoğan'ın kendisini arayarak Eyüp Sultan'da dua ettiği anlatılıyor.

ERDOĞAN BİR GECEYARISI EYÜP SULTAN'A GİDİP BİRAND İÇİN DUA ETMİŞ

Gazeteci Mehmet Ali Birand'ın yaşam öyküsünün anlatıldığı kitapta yakın bir zaman önce kanser olduğunu öğrenen usta gazeteci ile Başbakan Erdoğan arasında geçen ilginç bir diyalog yer alıyor. Aktarılanlara göre Erdoğan, usta gazeteciyi moral vermek için aramış ve kendisi için Eyüp Sultan'da dua ettiğini ifade etmiş.

İşte kitapta anlatılan o bölüm:

ERDOĞAN ARAYIP "SANA DUA ETTİM" DEDİ

"Her gazetede kendisini seven sevmeyen köşe yazarları, düşmanları, dostları, yetiştirdiği evlatları, ondan sevgi sözcükleriyle bahsediyor, zamanında en sert laflarla kendisine saldıranlar özür diliyor, her partiden her görüşten parti liderleri, politikacılar övüp moral veriyordu. Arayanlar arasında Başbakan Erdoğan da vardı. 'Geçmiş olsun' dedikten sonra çok ilginç bir sır verdi: 'Ameliyatından önceki gece, gece yarısı uyandım. Zorladım, uyku tutmadı. Baktım Emine Hanım da uyumuyor. Kalktık. Kızımızı da aldık. Gecenin o saatinde Eyüp Sultan'a gittik. Orada sana dua ettim.' Birand, bundan çok etkilendi."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder