18 Kasım 2012 Pazar

87 gün sonra Türkiye'de

HALEP'te haber peşinde koşarken Ramazan Bayramı'nda esir alınan ve 87 günden bu yana kapatıldığı hücrede özgürlüğüne kavuşması beklenen gazeteci Cüneyt Ünal, dün Şam'da serbest bırakıldıktan sonra bugün kendisini kurtaran CHP heyeti ile birlikte Hatay'ın Yayladağ İlçesi'ndeki sınır kapısından Türkiye'ye giriş yaptı.  Gazeteci Cüneyt Ünal yurda döndükten sonra ilk açıklamasında şunları söyledi: 90 gündür hapishanede kimseyle konuşamadım heyecanımı bağışlayın. Yuvama dönmek, eşime kavuşmak... Çok muyluyum. Meslektaşlarıma, çabaları için milletvekillerine çok teşekkür ediyorum. 2 metrekarelik bir alanda kaldım. Gözümü her açtığımda, kapadığımda karşımda hep soğuk duvar vardı. 90 gün boyunca battaniye üzerinde yattım. 90 gün sonra yurdumda sıcak bir yatakta yattım. Herhangi bir şiddet görmedim. Japon gazeteci arkadaşıma ne oldu bilmiyorum. Cüneyt Ünal'ın eşi Nuran Ünal ise, "Eşim geldiği için çok mutluyum. Oraya giden heyete çok teşekkür ederim" dedi. GÖZYAŞLARINA BOĞULDULAR Açıklama sırasında birbirlerine sarılıp, gözyaşlarına boğulan çift, duygusal anların yaşanmasına neden oldu.  İŞTE O ANLAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder