18 Kasım 2012 Pazar

Cüneyt Ünal Türkiye'ye giriş yaptı

3 aydır Suriye'de tutuklu bulunan Türk gazeteci Cüneyt Ünal nihayet eşine, ailesine ülkesine ve memleketine kavuştu. Eşine sarılırken gözyaşlarına hakim olamayan Ünal, Suriye'de tutulduğu 90 gün boyunca bir hücrede tek başına kaldığını ve bir battaniye üzerinde uyuduğunu anlattı. Bir hayli duygulanan gazeteci Ünal, eşine dakikalarca sarılarak hüngür hüngür ağladı.

 

Video hazırlanıyor..

"ERYILMAZ: SİYASİ BEKLENTİMİZ YOKTU"

CHP Hatay Milletvekili Refik Eryılmaz bir basın toplantısı yaptı. Eryılmaz yaptığı açıklamada bu girişimi hiçbir siyasi kaygı beklemeden yaptıklarını söyledi. Eryılmaz Suriye'ye hem Cüneyt Ünal hem de Beşar Kaddumi'yi kurtarmak için gittiklerini ancak sadece Ünal'ı alabildiklerini vurguladı. Eryılmaz ayrıca Beşar Esad'ın Kaddumi ile ilgili 24 saat içinde kendilerine bilgi verimesi için talimat verdiğini de ifade etti.

ÜNAL: TEK BİR BATTANİYE İLE YERDE BETONDA YATTIM

Cüneyt Ünal da basın mensuplarına şu açıklamayı yaptı:

90 gündür hapishanede kimseyle konuşamadım ses tonumda titreme olursa kusura bakmayın. 90 gün sonra yuvama dönek eşime kavuşmak çok güzel bir şey. Siz meslektaşlarıma hepsine teşekkür ediyorum desteklerinden dolayı. Milletvekillerimize emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. 90 gün boyunca 2 metrekarelik bir yerdeydim. Tek bir battaniye ile yerde betonda yattım. Ama şimdi evimdeyim ve dün ilk kez sıcak bir yatak gördüm evime kavuştum. Herhangi bir şiddet olayı görmedim. Suriyeli askerlere teslim edilene kadar şiddet gördüm ama askerlerden herhangi bir şiddet görmedim. Hatta askerler çay ve su verdiler.

EŞİNE SARILIP AĞLADI

3 aydır görmediği eşine dakikalarca sarılan Ünal bu anlarda izleyenlere de duygusal dakikalar yaşattı. Eşini çok özlediğini söyleyen Ünal, bu yaşadığı an şükrettiğini söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder