25 Ekim 2012 Perşembe

Yok böyle bahane!

Cep telefonlarını kaybedenler ya da telefonları bozulanlar birbirinden ilginç, ve inanılması zor gerekçeler göstererek sigortadan para almaya çalışıyor. İngiliz Sun Gazetesi bazı başvuruları okurlarıyla paylaştı. 1- Pasta yaparken telefonumu yanlışlıkla fırında pişirdim. 2- Köpeğimi gezdirirken bir martı cep telefonumu kaptı. 3- Titreşim özelliğini seks oyuncağı olarak kullanırken bozuldu. 4- Doğum yapan ineğin içine kaçtı. 5- İşerken tuvalete düşürdüm. 6- Titanik’teki o meşhur sahneyi canlandırırken telefonu denize düşürdüm. 7- Safari parkta bir maymun elimden kapıp kaçtı. 8- Konseri izlemek için ağaca çıktığımda yere düştü. 9- Aldatan sevgilime fırlattım. Onu teğet geçip duvara çarptı. 10- Havai fişek şovunu izlemek için yere bıraktım, dumanların içinde yok oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder