22 Ekim 2012 Pazartesi

Vatandaşlar evlerine giremiyor!

Tekirdağ Büyükyoncalı'da sağanak yağış nedeniyle dereler taştı. Dereden taşan sular evlere doldu. Vatandaşlar evlerine giremez hale geldi. Büyükyoncalı'da saatlerce yağan yağmur nedeniyle dereler taştı yollar trafiğe kapandı. Evlerini su basan vatandaşlar evlerine giremedi. Vatandaşlar bir kahvehanede toplanarak suların çekilmesini bekledi. Mağdur alan vatandaşlardan Faik Erdem, "İş yerinden eve geldim. Bir baktım ev su içinde kalmış. Döndüm kahveye geldim. Dereler taştı ve evim sular içinde kaldı. Orada bir bayan var. Onu da belediye kepçe ile evinden çıkarmış. Derelerin temizlenmemesinden kaynaklandığını düşünüyorum." dedi. Bir başka vatandaş Salim Bekir de yağmur yağdığı zamanlar sürekli bu sorunlar karşılaştıklarını söyledi. Bekir, "Arkada bulunan bir dere yatağı var. Belediye bu dereleri temizlemiyor. Orada dere yatağının içine kurulmasına izin verilen 15-20 adet evin ruhsatı nasıl verildi. Belediye o evlere neden ruhsat verdi. " şeklinde konuştu. Ayrıca Büyükyoncalı'da bulunan işyerlerini de su bastı. İşyeri sahipleri kendi imkanları ile suları boşaltmaya çalıştı.CHA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder