23 Ekim 2012 Salı

MSN kayıtları öğretmen çifti mahkemelik etti!

İzmir'de görülen bir boşanma davasında öğretmen Engin E, kendisini aldattığı iddiasıyla 22 yıllık öğretmen eşi Gülen E'den 75 bin TL manevi tazminat talep etti. Eşinin tazminat talebi karşısında şaşkına dönen Gülen E, "Eşim MSN adresime yasadışı yollarla girerek lise arkadaşım ile ilgili yazışmaları mahkemeye delil olarak sundu. Sonra da kendisini aldattığımı iddia ederek 75 bin TL manevi tazminat talep etti. Eşimin iddiaları asılsızdır. Bekarlığa özenen ve hafta sonları eve gelmeyerek sorumsuz davranan eşimin ayrıca cinsel saplantıları vardır. Evlilik birliğini yıkan taraf asıl kendisidir" dedi. Öğretmen Gülen E'ye bir şok da bin TL'lik nafaka davası açan oğlu yaşattı. Kıbrıs'ta Yakın Doğu Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde okuyan İsmail E. dava dilekçesinde ihtiyaçlarının daha çok babası tarafından karşılandığını, annesinin ayda 200 ile 250 TL arasında yaptığı para yardımının yetersiz olduğunu belirtti. Anne Gülen E, büyük sıkıntılar yaşayarak büyüttüğü oğlunun bu tutumuna anlam veremezken, "Böyle evlat olmaz olsun demekten kendimi alamıyorum" diye konuştu.KARŞILIKLI DAVAİzmir 6. Aile Mahkemesi'nde görülen boşanma davasında birbirlerine karşılıklı dava açan çift, ağır suçlamalarda bulundu. Öğretmen Engin E. meslektaşı 22 yıllık eşi Gülen E'nin kendisini aldattığını iddia etti. İddialar karşısında eşinin hayalperest olduğunu belirten Gülen E de, "Evliliğimiz boyunca eşim sorumluluklarını yerine getirmemiştir. Bekar hayatına özenti duyarak, hafta sonları eve gelmiyordu. Bitmek tükenmek bilmeyen cinsel istek ve saplantıları vardı. Cinsel hediyeler alarak onur kırıcı davranışlarda bulunuyordu. Ayrıca, kendisinin isteği üzerine Ankara'da üreme kanallarımı bağlattım. Tüm saydığım bu sebepler nedeniyle asıl kusurlu kendisidir. Uzun yıllar görüştüğüm lise arkadaşımla yaptığım MSN yazışmalarını mahkemeye delil olarak sunması, hem suç hem de inandırıcı değildir. Ayrıca, kendisi ortak aldığımız 600 bin TL'lik evde oturuyor. Ben ise kızımla birlikte kirada oturuyorum."BÖYLE EVLAT OLMAZ OLSUN Bir darbe de bin TL'lik nafaka davası açan oğlundan yediğini belirten öğretmen Gülen E, şunları söyledi: "Eşimin iddiaları beni üzdü. Daha bu üzüntüyü üzerimden atamadan bir darbe de oğlum vurdu. Kıbrıs'ta Yakın Doğu Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde okuyan oğlum Fuat E'ye maddi ve manevi her türlü desteği verdim. Son zamanlarda telefonuma çıkmayan oğlumla bir kaç kez facebookta yazıştık. Sonra beni sildi. Ardından bin TL'lik nafaka davası açtı. Kendisine şimdi ulaşamıyorum." Oğlunun büyük bir şirkette çalıştığını duyduğunu belirten Gülen E, sözlerini şöyle sürdürdü: "Benim gelirim ve giderim belli. Buna rağmen kendisinin hesabına her ay 250 TL yatırıyorum. Büyük sıkıntılar yaşayarak büyüttüğüm oğlumun bu tutumu şaka gibi. Böyle evlat olmaz olsun demekten kendimi alamıyorum. Bu şekilde bana ihanet etmesini içime sindiremiyorum."SON SÖZÜ YARGI SÖYLEYECEK Öğretmen çift arasında yaşanan ve karşılıklı açılan boşanma davasında son sözü yargının söyleyeceğini belirten Avukat Serap Demir, "Halen görülmekte olan bir dava ile ilgili yorum yapmak yanlış olur. Ancak, müvekkilim ile ilgili bir takım asılsız iddialar var. Müvekkilim bir internet ortamında arkadaşlarıyla yazışıyor. Eşi, lise arkadaşı ile olan yazışmalarını yasa dışı yollarla ele geçirmiş. Sonra bunları delil olarak mahkemeye sunarak eşinin kendisini aldattığını iddia etmiştir. Oysa sunduğu deliller zaten suç içermektedir. Açılan tazminat davasının reddini talep ettik. Şimdi mahkemenin vereceği kararı bekliyoruz" dedi.DHA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder