26 Ekim 2012 Cuma

Meclis bu kavgayla karıştı!

TBMM’demilletvekili odalarının bulunduğu Halkla İlişkiler binasında ilginç bir kavga yaşandı. A Blok, 1. kat, 1. bankoda gürültüler duyan çalışanlar ne olduğunu merak ederek koridorda toplandıklarında CHPMilletvekili İhsan Özkes ile bir yıldır birlikte çalıştığı danışmanı Yavuz Bay arasındaki tartışmaya tanık oldular. ‘VURMAYA ÇALIŞTI’Danışman Bay Habertürk’e olayı özetle şöyle anlattı: “İşten çıkarma süreci normaldir. Normal olmayan İhsan Özkes’in aslı astarı olmayan iddialarla beni işten çıkarması. Bunu da şiddet kullanarak yapmasıydı. Üzerime yürüdü. Vurmaya çalıştı. Kendisiyle pazarlık yaptığımı iddia etti. Öyle bir şey yok. Bütün bankodaki herkes oradaydı zaten. Uzun süredir yürüttüğümüz bir çalışma vardı. Kitap çalışması. İşime son verirken ‘Onu bitirdinmi, ver’ dedi. ‘CD’ye aktarıp vereceğim, bir o kaldı, şimdi beni çıkardınızmı işten’ dedim. ‘Sen benimle pazarlıkmı yapıyorsun’ dedi. Elini vurdumasaya, kalktı, üzerime yürüdü. Vurmaya çalıştı bayağı. Ağıza alınmayacak hakaretler... Birmüftü değil, normal bir insan bile ağzına o lafları almaz. ‘Sen kimsin lan, sen kendini ne zannediyorsun lan. Beyinsiz, salak, geri zekâlı’ gibi şeyler. Özkes zaten bir yıldır aynı şeyleri yapıyordu bana. Bir sürü asılsız şeyler söylemiş hakkımda. Yok, ‘twit atmadı.’ Twit atmadı diye insan iştenmi çıkarılır? Özkes ise olaydan sonra danışmanı ile oturup konuştuklarını, tokalaşarak ayrıldıklarını anlattı: “Üzerinde çalıştığımız proje vardı. Çıkma emareleri belirince, dedi ki; ‘Önce ben bir anlayayımki beni çıkaracakmısınız, ona göre vereceğim.’ ‘Paranızımı almadınız da şantajmı yapıyorsunuz, siz kimoluyorsunuz’ dedim. Söylediğimbu. Hayatımda ne kimseye el kaldırır ne hakaret ederim. Asılmesele ben ayın 18’inde Beyrut’a gittim. 5 gün içinde bir sosyal paylaşımda benimBeyrut’a gittiğimi bir twit dahi atmadı, bir Facebook’a geçmedi. 4 bin liranın üzerinde para alıyor. Özel üstün bir görev yapıyor, takip gerektirir.” ‘DOĞAL BİR TEPKİYDİ’Özkes seslerin yükselmesine ilişkin ise “Birmilletvekiline bir danışman şantaj yapıyorsa, vekil sinirlenmiyorsamilletvekili olmaz. Bir insan doğal tepkisini koyamıyorsa olurmu böyle şey? Bir yıl benimle çalışan birinin benimaçığımla ilgili bir cümle söyleyemiyor, bana iftira ederek; ‘Bağırdı, şiddet uyguladı’ diyorsa bu benimbaşarımdır. Sadece bunu gösterebiliyorsa, bu benimdürüstlüğümün nişanesidir” açıklaması yaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder