20 Ekim 2012 Cumartesi

Kürşat Tüzmen'in çok sert BDP ve PKK çıkışı

ENSONHABER.COM/DETAY HABER Son olarak AK Parti MKYK'dan da ayrılan Kürşat Tüzmen canlı yayında gündeme bakanlık sonrası yaşantısına dair sorulara cevap verdi.

MİLLİYETÇİ TÜZMEN'DEN KÜRT MİLLETİ İFADESİ

Kanaltürk yayınında Candaş Tolga Işık'ın Bunu Konuşalım programına konuk olan Tüzmen, kürt meselesiyle ilgili sert çıkışlarda bulundu. AK Parti'deyken partinin en milliyetçi kanadı olarak gösterilen Tüzmen'in yayında kullandığı 'Kürt Milleti' ifadesi ise dikkatlerden kaçmadı.

Terör örgütünü Kürtler'in boğacağını savunan Tüzmen, "Ne yapıyorlar, bebekleri katlediyorlar, okulları yakıyorlar. O çocukların üzerine bomba atıyor. Kendisine eğitim veren öğretmeni bir süre sonra geliyor vuruyor.

BÖYLE ŞEREFSİZ BİR ÖRGÜT VAR MI YA!..

Böyle şerefsiz bir örgüt var mı ya? Kendisini koruyan polisi,askeri öldürüyor. Böyle şerefsiz bir örgüt var mı? Benim ekmeğimi yiyecek, benim suyumu içecek benim okullarımda okuyacak ondan sonra gelecek ben Kürtler'in hakkını savunuyorum diyecek. Alakası yok. Bunları Kürtler boğacak.. Kürt kökenli vatandaşlarımız ayaklanmaya başladılar bunların üzerine onlar gitmeye başladı. Bundan sonrası kolaydır. PKK ve BDP hiç bir şekilde Kürt milletini temsil etmiyor. Bunların temsil ettiği başka bir şey yok. Taşerondur bunlar. " diye konuştu.

KÜRŞAT TÜZMEN'İN PKK'YA ÇOK SERT ÇIKIŞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder