19 Ekim 2012 Cuma

Evlilik teklifinin de böylesi

Hacı SELAMOĞLU-AHT2010 yılında Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nde 22 yaşındaki Elif Çetinkaya ile tanışan Bahtiyar Özsarı (22), Yeni Olay ve Gündem gazetelerine tam sayfa renkli ilan vererek evlenme teklif etti.  Görüntüler için tıklayınız...Diyarbakır Bismil'de okul öncesi öğretmeni olan Bahtiyar Özsarı, "Bahtiyar'dan Elif'ine" başlıklı kendi yazdığı şiire yer verdiği gazete ilan ile Balıkesir Dursunbey'de okul öncesi öğretmeni olan Elif Çetinkaya'ya evlenme teklifi yaptı. Gazetede ilanı görünce şaşkına dönen Elif Çetinkaya, mutluluk çığlıkları içinde 'evet' dedi. Genç kız, dershaneye gelen Özsarı'nın yüzüğünü de kabul etti. Böyle bir evlilik teklifi beklemediğini ifade eden Elif Çetinkaya, "Beni buraya yemek yiyeceğimizi söyleyerek getirdi. Şoke oldum. Çok mutlu da oldum. Böyle bir şey beklemiyordum. Onun her şeyine ?evet' diyorum" dedi. Bu ilanı vererek Elif'in mutlu olacağını düşündüğünü söyleyen Bahtiyar Özsarı ise, "Çok düşündüm, böyle bir evlilik teklifi yapmak geldi içimden. Bu şiiri kendim yazdım. Ama şiirin sonundaki ?önümüzdeki 50 yıl bir planını yoksa benimle evlenir misin?' cümlesini bir filmden esinlendim. O'nu çok seviyorum" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder