31 Ekim 2012 Çarşamba

'Benden bile rahatsız oldular'

Nihal AŞKIN İZMİR / AHT ATATÜRK’e benzerliği ile tanınan İzmirli sinema sanatçısı Göksel Kaya, İstanbul’da 18 Ekim’de düzenlenen Orhan Gencebay gecesinde sahneye çıkarılmadığını ve apar topar sahneden uzaklaştırıldığını iddia etti. 1 hafta önceden özel davetli olarak çağrıldığını söyleyen Kaya şunları anlattı: “Bana ‘Gecenin sürprizi sizsiniz. Kimse sizi görmesin’ dediler ve sabah saat 11.00’de kulise kapattılar. Gece 23.30’a kadar kulisten çıkmadım. Sahneye çıkma saatim geldiğinde de Vatan Şaşmaz, ‘Birazdan aramızda dünyanın gıptayla önünde diz çöktüğü bir lider yer alacak’ diye anons yaptı. 5 dakika içinde sahneye çıkacaktım. Ne olduysa bu anonstan sonra oldu. Önce bir telaş başladı. Ardından bana ‘Çıkmayacaksın’ dediler. Birileri bu anonstan rahatsız olmuş herhalde.” Neden engellendiğini sorduğunda “Hükümetten tepki alır, kanalımız kapanır” yanıtını aldığını belirten Kaya, “Apar topar beni oradan uzaklaştırdılar. Kim niye bu anonstan rahatsız oldu bilmiyorum. Ancak bu bana, şahsıma değil, Atatürk’e karşı yapılan bir saldırıdır” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder