24 Ekim 2012 Çarşamba

Arkadaşları Cem Emir'i unutmadı

Muhammed DURSUN-AHT Tunceli'de görev yapan gazeteciler Van depreminin 1. yıldönümünde enkaz altında kalarak hayatını kaybeden gazeteci Cem Emir'i Çığırlı köyünde bulunan mezarı başında ziyaret etti. Mezara karanfil bırakan gazeteciler daha sonra Emir'in annesi ve babasını ziyaret etti. Kalp hastası olan ve tedavi gören Nurten Emir oğlunun meslektaşlarını görünce gözyaşlarını tutamadı. Geçtiğimiz yıl bayramda İstanbul'da tedavi görürken Cem'in kendisini telefonla aradığını ve sorduğunu dile getiren Nurten Emir, "Bu yılkı bayram bana ölüm gibi geldi. Adını anınca yapamıyorum, konuşamıyorum. İçim sızlıyor, ciğerim sızlıyor. Altı aydır buradayım bir kez mezar ziyaretine gittim. Ölümünü kabullenemiyorum, mezarına bakamıyorum" diye konuştu. Bbir yıldan beri bu acıyı yaşadığını ve hiç kimsenin böyle bir acı yaşamaması için dua ettiğini söyleyen acılı baba Mehmet Ali Emir, yaşadıkları bu sıkıntılı dönemde Tunceli halkının kendilerine her türlü desteği verdiğini belirterek, "Oğlumuzun ölümünün normal bir doğal afet ölümü değil, ihmaller sonucu oluşan bir ölüm olduğuna inandığımız için orada sorumluluğu bulunanlar ve bina sahipleri hakkında dava açtık. Bundan sonra ihmaller sonucu ölümler yaşanmasın ve herkes sorumluluğunu taşısın diye davamızın takipçisi olacağız. İnanıyoruz tüm depremzedeler de bu konuda bize hak veriyor ve yanımızda yer alıyor olacaktır. Depremin birinci yılında tüm depremzedelerin acısını paylaşıyorum" dedi. Gazeteci Cem Emir'i mezarı başında anan meslektaşları adına bir açıklama yapan Ercan Topaç ise, "Depremde hayatlarını kaybeden yurttaşımızın yanında meslektaşlarımız olan Sabahattin ve Cem'i de kaybetmiştik. Depremin birinci yıldönümünde bu meslektaşlarımız simge bir isim haline geldikleri için, bu depremde hayatını kaybeden vatandaşlarımız adına Sabahattin Yılmaz adına Cem'in mezarını ziyaret edip dua ettik. Anne ve babası bu köyde yaşıyor. Onları ziyaret edip acılarını paylaşacağız" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder