23 Ekim 2012 Salı

Ahu Tuğba Alanya'da ifade verdi

Mehmet AL-AHT Antalya'nın Alanya İlçesi'ne bağlı Mahmutlar Beldesi'ndeki yazlığında, Alman uyruklu komşusunun köpeğinin "Pitbull" cinsi ve saldırgan olduğunu iddia ederek jandarmaya şikayetçi olan ve hayvanseverlerin tepkisiyle karşılaşan Ahu Tuğba, savcılıkta ifade verdi. Adliye çıkışında açıklamada bulunan Tuğba, kendisinin hayvan dostu olduğunu, ancak bu köpeğin yasalar gereği toplum içerisinde beslenemeyeceğini söyledi. Alanya Adliyesi'nde ifade veren ve komşusu Werner E. hakkında şikayetçi olan Ahu Tuğba adliye çıkışında açıklamada bulundu. Tuğba, "Basında, hakkımda hayvan sevmeyen bir insanmışım gibi yazılar çıkartılıyor. Ben, tam aksine hayvan dostu bir insanım. Bu tür asılsız söylentiler nedeniyle, çok rahatsızım. Bu köpeğin yasal olarak ülkemizde ve diğer devletlerde toplum içerisinde tasmasız dolaştırılması ve toplum içerisinde beslenmesi dahi yasak. Bu tür haberler benim gibi bir hayvan dostu üzerinden prim kazanmak ve reklam yapmaktan başka bir amaç gütmüyor. Savcılığa konuyla alakalı dilekçemi ve ifademi verdim" dedi. Hakkında yazılan asılsız haberler yüzünden hem kendisinin hem de ailesinin sürekli zarar gördüğünü ileri süren ünlü sanatçı şöyle konuştu: "En son yaşanan bu tatsız olayda da alkolik olduğum iddia edildi. Oysa ben alkol kullanmayan bir insanım. Nasıl bu kadar pervasız olabilirler? Hep sustum ancak son zamanlarda bu olaya benzer can sıkıcı bir çok olay yaşadım. Bu denli asılsız ve yıpratıcı haberler bana ve kızıma çok zarar verdi. Bu nedenle Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığından bile çıkmayı düşünüyorum." Daha söylenecek çok şeyin olduğunu ancak bunların sır olarak kendisinde kalacağını belirten Tuğba, açıklama yaptıktan sonra adliyeden ayrıldı. Ünlü sanatçı Ahu Tuğba, Alman uyruklu komşusu Werner E.'ye ait "Pacho" isimli köpeğin "Pitbull" cinsi olduğunu ve tehlike arz ettiğini iddia edip jandarmaya şikayetçi olmuştu. Köpeğin sahibi ise köpeğin cinsinin "Pitbull" değil "Rottweiler" olduğunu belirtip, zararsız bir hayvan olduğunu öne sürmüştü. Bazı site sakinlerinin, Tuğba'yı hayvan düşmanı olmakla suçladığı iddia edilmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder