25 Ekim 2012 Perşembe

780 bin dolara bekâretini sattı!

“Satıyorum, satıyorum sattım!” Fakirler için bekâretini açık artırmaya çıkaran 20 yaşındaki Brezilyalı kız, ilk cinsel deneyimini 780 bin dolar veren bir Japon’la yaşayacak Ülkesindeki fakirlere ev yaptırmak için bekâretini satışa çıkaran Brezilyalı Catarina Migliorini’nin (20) başlattığı açık artırma önceki gün sonuçlandı. Bir Hintli, iki ABD’li ve bir Japon’un arasında kıran kırana geçen yarışı 780 bin dolar (1.4 milyon TL) veren Japon kazandı.TIP OKUYACAKGenç kız paranın bir kısmıyla fakirler için ev yaptıracak bir kısmını da Arjantin’de tıp okumak için kullanacak. Açık artırmayı kazanan kişi, genç kızla birlikte olmadan önce bazı sağlık testlerinden geçecek ve prezervatif kullanacak. İsmi açıklanmayan Japon’un ilişki sırasında seks oyuncağı kullanması ise yasak. Migliorini’nin yaşadıkları, Thomas Williams Prodüksiyon firması tarafından belgesel haline getirilecek. Migliorini, “Ben fahişe değilim. Sadece insanlara yardım etmek için böyle bir şey yaptım” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder